To view General Terms and Conditions in English, please click here.
Všeobecné obchodné podmienky
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú súčasťou uzavretej kúpnej zmluvy medzi predávajúcim na jednej strane a kupujúcim na druhej strane.
Internetový obchod prevádzkuje: MAGENTA SHOP s.r.o.,
Hlavná 11/23, 917 01 Trnava
IČ DPH: SK2120272957,
IČO: 50311450,
reg. Obchodný register: Okresný súd Trnava, oddiel Sro, vložka číslo: 37706/T
Orgánom dozoru a dohľadu sú:
Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, 827 99 Bratislava
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj, Pekárska 23, 917 01 Trnava 1
Zaregistrovanie zákazníka
Na www.magentashop.sk môžete nakupovaťbez registrácie alebo po zaregistrovaní.
Objednávanie tovaru, kúpna zmluva
Dodacie lehoty
Spôsob dodania tovaru - Slovenská republika
Doručenie, spôsob platby a poplatky za doručenie - Slovenská republika Spôsob dodania tovaru - Česká republika
Doručenie, spôsob platby a poplatky za doručenie - Česká republika Stornovanie a zmena objednávky
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy
Reklamácie tovaru
Osobné údaje, ich spracovávanie a ochrana
Objednávanie tovaru, kúpna zmluva
Tovar ponúknutý na predaj si môžete pozrieť včastiach „MAGENTA ESHOP“ (www.magentashop.sk/eshopmagenta) „C&R ESHOP“ (www.magentashop.sk/eshopcangorinaldi) alebo akciový tovar na predaj v častiach „MAGENTA ZĽAVY“ (www.magentashop.sk/zlavy) a „C&R ZĽAVY“ (www.magentashop.sk/cangorinaldi- zlavy). Pre možnosť objednania tovaru kliknite myšou na obrázok s príslušným produktom na slovo „Chcem to“ a vyplňte formulár. Potom ako dokončíte vyplnenie údajov podľa formuláru, presnejšie:
Meno
Adresa doručenia (ulica, č.domu, PSČ a mesto)
Telefónne číslo
Emailová adresa
Názov vybraného tovaru (šaty, top, sukňa alebo nohavice)
Veľkosťtovaru (XS, S1, S2, S3 alebo univerzálna veľkosť)
Spôsob platby (prevod, dobierka alebo osobné vyzdvihnutie)
Do správy môžete napísaťvšetky vaše osobné želania, alebo otázky
a záväzne ich potvrdíte s kliknutím na tlačidlo poslať, dostanete spätné potvrdenie z emailovej adresy magenta.shop.trnava@gmail.com o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli alebo oznámenie, že tovar nie je momentálne na sklade. Kupujúci potvrdí emailovou formou svoju objednávku, ktorá obsahuje konečnú sumu (cenu objednaného tovaru + cenu doručenia podľa vybraného spôsobu platby).
Tovar dodávame v Slovenskej a Českej republike, na základe prechádzajúcej osobitnej dohody aj v iných krajinách EU. Pre dodanie do Českej republiky platia iné podmienky - viď nižšie kapitola - "Spôsob dodania tovaru - Česká republika". Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu sú záväzné. Uskuto čnením objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Vaša objednávka je považovaná za návrh na uzavretie kúpnej zmluvy. K akceptovaniu návrhu na uzavretie zmluvy dôjde potvrdením elektronickej objednávky e-mailom, čím vzniká záväzkovo-právny vz ťah medzi prevádzkovateľom obchodu (predávajúcim) a kupujúcim. Objednávka v slovenskom jazyku bude uložená u prevádzkovateľa.
Dodacie lehoty
Dodacia lehota v Slovenskej a v Českej republike je spravidla do 3 pracovných dní. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň.
Spôsob dodania tovaru - Slovenská republika
Tovar posielame kuriérskou spolo
nosťou formou balíka alebo /balíkovej dobierky.
Prepravná firma zodpovedá za zásielku do okamihu odovzdania konečnému zákazníkovi. Pri preberaní si zásielku prezrite a v prípade viditeľného poškodenia či dokonca straty časti tovaru s dopravcom spíšte protokol a zásielku nepreberajte.
Ak nebolo poškodenie alebo čiastočná strata obsahu zásielky pri jej prevzatí zjavné, oznámte nám túto neskôr zistenú skutočnosťbez zbytočného odkladu, najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa doručenia zásielky.
Doručenie, spôsob platby a poplatky za doručenie:
Platba vopred na účet - doručenie kuriérom (3,50€)
Číslo účtu: 1287997008 Kód banky: 1111 Mena účtu: EUR IBAN: SK3511110000001287997008
Majiteľúčtu: Magenta Shop, s.r.o., Hlavná 11/23, 917 01 Trnava
Dobierka - doručenie kuriérom (4,00€)
Osobný odber na predajni – bez poplatku
V každej zásielke je priložený - daňový doklad. Ak doklad chýba, prosíme informuje nás čo
najskôr telefonicky alebo na e-mailovú adresu magenta.shop.trnava@gmail.com.
Upozornenie: V prípade osobného odberu bude pre vás tovar pripravený 1 pracovný deň od objednania. Pokiaľ tovar v tejto lehote neprevezmete, bude uvoľnený do voľného predaja.
Uvedené poplatky platia pre odoslanie balíkov v rámci Slovenska. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe Vášho želania vám bude účtované poštovné za každú zásielku samostatne.
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za:
oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (kuriér)
oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou alebo nesprávne udaným tel. číslom prijímateľa
poškodenie zavinené doručovateľom (kuriér); viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!
Spôsob dodania tovaru - Česká republika
Tovar posielame kuriérskou spoločnosťou formou /balíkovej doporučenej zásielky alebo
balíkovej dobierky.
Doručenie, spôsob platby a poplatky za doručenie - Česká republika
Platba vopred na účet - doručenie kuriérom (9,00€)
Číslo účtu: 1287997008 Kód banky: 1111 Mena účtu: EUR IBAN: SK3511110000001287997008
SWIFT kód: UNCRSKBX
Majiteľúčtu: Magenta Shop, s.r.o., Hlavná 11/23, 917 01 Trnava
V každej zásielke je priložený daňový doklad. Ak doklad chýba, prosíme informuje nás čo najskôr telefonicky alebo na e-mailovú adresu magenta.shop.trnava@gmail.com. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe Vášho želania vám bude účtované poštovné za každú zásielku samostatne.
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za:
oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom
oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou alebo nesprávne udaným tel. číslom prijímateľa
poškodenie zavinené doručovateľom; viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!
Stornovanie a zmena objednávky
Ak si prajete zrušiťalebo zmeniťVašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte emailom na magenta.shop.trnava@gmail.com alebo telefonicky na +421 911 367 656. Zároveň si vyhradzujeme právo stornovaťVašu objednávku na tovar, ak Vám ho už nebudeme schopní dodaťz dôvodu jeho vypredania alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s Vami nedohodneme na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky Vás budeme bezodkladne informovaťtelefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené bez zbytočného odkladu max však do 14 dní na účet, z ktorého ste zaplatili.
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiťod zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiťod zmluvy jednoznačným vyhlásením listom zaslaným poštou na našu adresu alebo e-mailom na adresu magenta.shop.trnava@gmail.com. Na tento účel môžete použiť tentovzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.
Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na
odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. T.j. ak ste s zvolili ako spôsob platby dobierku, bude Vám úhrada platieb po uskutočnení od zmluvy uskutočnená poštovou poukážkou, ak výslovne neuvediete iný spôsob vrátenia platby. Platba za zakúpený tovar Vám však bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späťna našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho, čo nastane skôr.
Tovar je nutné zaslaťalebo osobne doručiť na adresu Magenta Shop, s.r.o. Hlavná 23; 917 01 Trnava najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späťpred uplynutím 14-dňovej lehoty. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doru čovateľa.
Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy, okrem prípadu, ak ste odstúpili od zmluvy z dôvodu, že sme Vám omylom zaslali iný tovar, ako ste si objednali.
Zodpovedáte iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
Tovar, ktorý je vrátený bez udania dôvodu musí byťzabalený v originálnom balení, nepoškodený inak nebude odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru akceptované.
V prípade neoprávneného vrátenia tovaru bude tento tovar vrátený zákazníkovi na jeho náklady.
Reklamácie tovaru
Nekompletnosťzásielky alebo poškodenie tovaru ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky je potrebné oznámiťdo 48 hodín (2 pracovných dní) od prevzatia zásielky e-mailom na adresu magenta.shop.trnava@gmail.com alebo telefonicky +421 911 367 656 v pracovné dni od 10:00 do 18:00. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byťuznané.
Záručná doba je 24 mesiacov.. Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím kontaktujte emailom na magenta.shop.trnava@gmail.com alebo telefonicky +421 911 367 656 Reklamovaný tovar po dohode s nami zašlete na adresu Magenta Shop, s.r.o.; Hlavná 23; 917 01 Trnava. Odporúčame Vám tovar zaslaťako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám prosím
neposielajte dobierkou, pretože nebude prevzatý. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom.
Prípadné reklamácie vybavíme v súlade s právnym poriadkom platným v SR. Po doručení reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovaťe-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný tovar Vám v prípade uznania reklamácie vymeníme kus za kus, ak je to možné, prípadne iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo Vám vrátime peniaze. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie e-mailom alebo telefonicky a zároveň Vám bude doručený prostredníctvom e-mailu reklamačný protokol.
Pokiaľako spotrebiteľnie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, máte možnosťobrátiťsa na nás so žiadosťou o nápravu. Ak na Vašu žiadosťo nápravu odpovieme zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní odo dňa jej odoslania, ako spotrebiteľ máte v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s nami ako prevádzkovateľom internetového obchodu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov- alternatívneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom ako spotrebiteľmáte právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obrátite. Ako spotrebiteľ môžete na podanie návrhu na alternatívne riešenie sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná po kliknutí na nasledujúci odkaz: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh na za čatie alternatívneho riešenia sporu môžete nájsťna internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Osobné údaje, ich spracovávanie a ochrana
Spracovanie osobných údajov sa spravuje nasledovnými zásadami:..........
Osobné údaje
Podľa Zákona 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov sú osobné údaje definované ako:
"Akékoľvek informácie týkajúce sa týkajúce sa identifikovanej fyzickej osoby, alebo identifikovateľnej fyzickej osoby, ktorú možno identifikovať priamo, alebo nepriamo, najmä na základe všeobecne použiteľného identifikátora, iného identifikátora ako je napríklad meno, priezvisko, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, alebo online identifikátor, alebo na základe jednej alebo viacerých charakteristík alebo znakov, ktoré tvoria jej fyzickú identitu, fyziologickú identitu, genetickú identitu, psychickú identitu, mentálnu identitu, ekonomickú identitu, kultúrnu identitu alebo sociálnu identitu".
Ako používame vaše informácie
Toto vyhlásenie o ochrane osobných údajov vám povie, ako my, spoločnosť, zhromažďujeme a použijeme vaše osobné údaje pri vybavovaní Vašich objednávok alebo oslovovaní s ponukou nového tovaru.
Prečo musí spoločnosť zhromažďovať a uchovávať moje osobné údaje?
Aby sme vám mohli dodať a doručiť Vami vybraný tovar, musíme zhromažďovať identifikačné a korešpondenčné osobné údaje dotknutých osôb na korešpondenčné a prepravné účely, na účely vybavovania reklamácií a vedenia predpísanej evidencie vykonaných obchodov. Poskytnutie týchto osobných údajov je zmluvnou požiadavkou a Vašou povinnosťou, bez nich nie je možné uzatvoriť zmluvu a doručiť tovar. Právnym základom je plnenie zmluvy. Doba uchovávania je 4 roky.
V prípade, ak sa zaregistrujete na našej stránke a vytvoríte na nej svoj užívateľský účet, Vaša e – mailová adresa, bude spracovávaná za účelom správy a sprístupňovania Vášho užívateľského účtu. Poskytnutie Vašej emailovej adresy je povinné, bez neho nie je možné uskutočniť registráciu. Pri úspešnej registrácii máte možnosť vložiť do svojho užívateľského účtu Vaše identifikačné osobné údaje a kontaktné údaje, ktoré môžete kedykoľvek meniť alebo vymazať. Právnym základom je Váš súhlas, ktorý môže byť kedykoľvek odvolaný. Doba uchovávania je po dobu, kým si Váš užívateľský účet nezrušíte.
V prípade, že ste nám udelili Váš súhlas, môžeme spracovávať Vaše osobné údaje aj za účelom marketingu, napríklad doručovať Vám ponuky našich tovarov a služieb. Právnym základom je Váš súhlas. Môžete ho samozrejme kedykoľvek odvolať. Doba uchovávania je po dobu, kým tento súhlas neodvoláte.
V každom prípade sa zaväzujeme zabezpečiť, aby informácie, ktoré zhromažďujeme a používame, boli na tento účel vhodné a nepredstavujú narušenie vášho súkromia.
Bude spoločnosť zdieľať moje osobné údaje s iným prevádzkovateľom?
Vaše osobné údaje môžeme odovzdať tretím osobám, ktoré sú s našou spoločnosťou zmluvne dohodnuté, počas spolupráce s Vami. Všetky tretie strany, s ktorými môžeme zdieľať vaše údaje, sú povinné tieto bezpečne uchovávať a používať ich iba na účely doručenia tovaru. Keď už sprostredkovatelia nepotrebujú vaše osobné údaje na poskytnutie tejto služby, postupujú ďalej podľa Zákona 18/2018 Z.z.
Ako bude spoločnosť používať moje osobné údaje, ktoré o mne zhromažďuje?
Spoločnosť bude spracovávať (zhromažďovať, uchovávať a používať) poskytnuté osobné údaje spôsobom, ktorý je v súlade so Zákonom 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Budeme sa usilovať o to, aby boli vaše osobné údaje presné a aktuálne, a nebudeme ich uchovávať dlhšie, ako je potrebné. Prevádzkovateľ je povinný uchovávať informácie v súlade so zákonom, napríklad informácie potrebné na daň z príjmov a účely auditu. Ako dlho by sa mali uchovávať určité druhy osobných údajov, môže byť tiež upravené špecifickými požiadavkami odvetvia podnikania a dohodnutými postupmi. Osobné údaje sa môžu uchovávať okrem stanovených lehôt tiež v závislosti od individuálnych obchodných potrieb.
Za akých okolností ma bude spoločnosť kontaktovať?
Naším cieľom nie je narúšať súkromie dotknutých osôb a v tejto súvislosti sa zaväzujeme, že nebudeme klásť irelevantné, alebo zbytočné otázky. Okrem toho, informácie, ktoré poskytnete, podliehajú prísnym opatreniam a postupom, aby sa minimalizovalo riziko neoprávneného prístupu alebo zverejnenia.
Môžem žiadať o informácie o tom, aké osobné údaje o mne spoločnosť spracúva?
Ak spoločnosť spracúva a uchováva vaše osobné údaje, môžete požiadať o nasledujúce informácie:
Kontaktné údaje príslušného úradníka pre ochranu údajov.
Účel spracovania, ako aj právny základ spracovania.
Ak je spracovanie založené na legitímnych záujmoch organizácie alebo tretej
strany, informácie o týchto záujmoch.
Kategórie osobných údajov zhromaždených, uložených a spracovaných.
Príjemcovia, alebo kategórie príjemcov, ktorým sú údaje sprístupnené.
Ak má spoločnosť v úmysle previesť osobné údaje do tretej krajiny alebo do
medzinárodnej organizácie, informácie o tom, ako to zabezpečuje. EÚ schválila zasielanie osobných údajov do niektorých krajín, ktoré spĺňajú minimálny štandard ochrany osobných údajov. V iných prípadoch spoločnosť zabezpečí zavedenie špecifických opatrení na zabezpečenie vašich osobných údajov.
Ako dlho budú údaje uložené.
Podrobnosti o právach dotknutých osôb na opravu, vymazanie, obmedzenie alebo
námietku voči spracovaniu.
Informácie o práve dotknutých osôb odobrať súhlas kedykoľvek.
Ako podať sťažnosť orgánu dohľadu.
Či poskytovanie osobných údajov je zákonnou, alebo zmluvnou požiadavkou, alebo
požiadavkou nevyhnutnou na uzavretie zmluvy, ako aj to, či sú dotknuté osoby
povinné poskytnúť osobné údaje a možné dôsledky neposkytnutia takýchto údajov.
Zdroj osobných údajov, ak neboli zhromaždené priamo od dotknutých osôb.
Akékoľvek podrobnosti a informácie o automatizovanom rozhodovaní, ako je
profilovanie, a všetky zmysluplné informácie o príslušnej logike, ako aj význam a očakávané dôsledky takéhoto spracovania..
Vaše práva ako dotknutej osoby
Vždy, kedy vlastníme alebo spracovávame vaše osobné údaje, vy, dotknutá osoba, máte nasledujúce práva:
Právo na prístup - máte právo požiadať o kópiu informácií, ktoré máme o vás.
Právo na opravu - máte právo na opravu údajov, ktoré o vás vedieme, ktoré sú
nepresné alebo neúplné.
Právo na zabudnutie - za určitých okolností môžete požiadať o vymazanie údajov, ktoré máme o vás, z našich záznamov.
Právo na obmedzenie spracovania - ak sa uplatňujú určité podmienky na to, aby mali právo obmedziť spracovanie.
Právo na prenosnosť - máte právo mať údaje, ktoré uchovávame o vás, prevedené na inú organizáciu.
Právo na námietku - máte právo vzniesť námietky voči určitým typom spracovania, ako je napríklad priamy marketing.
Právo na námietku proti automatizovanému spracovaniu vrátane profilovania - máte tiež právo na právne účinky automatizovaného spracovania alebo profilovania.
Právo na súdne preskúmanie: v prípade, spoločnosť odmietne vašu žiadosť na základe práva na prístup, poskytneme vám dôvod, prečo. Máte právo sa sťažovať.
Kontaktné údaje úradníka pre ochranu údajov:
Meno:
Adresa 1: Adresa 2:
Úradník pre ochranu údajov /kontaktné údaje prevádzkovateľa
Kompetentné dozorné orgány :
Úrad na ochranu osobných údajov SR Hraničná 12
820 07 Bratislava 27 Slovenská republika statny.dozor@pdp.gov.sk
+421 /2/ 3231 3214
Záverečné ustanovenia
Vyhradzujeme si právo zmeniť tieto Všeobecné obchodné podmienky kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia, pokiaľ si to bude vyžadovaťzmena obchodnej politiky alebo platnej legislatívy. Povinnosťpísomného oznámenia zmeny v týchto Všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu.
Na akékoľvek ďalšie otázky, nejasnosti a pripomienky vám radi odpovieme na: magenta.shop.trnava@gmail.com alebo telefonicky na +421 908 570 958